laupäev, 26. veebruar 2011

Aasta blogimisest

Täpselt aasta tagasi - Eesti Vabariigi 92. aastapäeval alustasin blogimist. Kirjutamine on läinud nii ja naa. Hea meel , et osad asjad ikka kirjas ja lugemiseks/vaatamiseks jagatud.
Vabariigi aastapäeva puhul siis lisan pildi temaatilisest mündikotist- hetkel minu lemmiktoode, mida oleme juba pisut ka müünud. Ja muidugi ise kasutanud.

Aasta jooksul olen püüdnud ka oma tooteid Viljandis Bonifatiuse gildis müügis hoida. Oma riiul ja tooted sellised:




Lisaks siis ikka toredada tegemised ja õmblemised Pärstis. Hetkel olen küll iganädalase kohalkäimise lõpetanud, ent naiste kooskäimised jätkuvad. Leian, et kõige olulisem ongi, et õmblemispisik sai edasi antud; imekenas koolimajas omaette töötuba valgusküllasel teisel korrusel sisse seatud ja hulk vahvaid asju valmis tehtud. Nagu näiteks see tekk, mis valmis ühistööna- igalt üks ruuduke. Tekk on plaanis kinkida heale inimesele samast külast, kes on omakasupüüdmatult alati abiks olnud.



Ja järelmärkuseks: eestlased reeglina vaatavad presidendi vastuvõttu telekast ja seda peetakse ikkagi tähtsaks sündmuseks. Nii tähtsaks, et minul siiani sinna asja ei ole olnud :). Aga noh- sel aastal president kompenseeris selle.... Nimelt oli 25.02 Pärimusmuusika Aidas väljakuulutatud kaminakontsert Ott Sandraku ja Margus Põldsepa Eesti Vabadussõja- aegsete juttude ja lauludega. Aida väikeses saalis kamin põles, väike seltskond inimesi oli kohal ning ühtäkki astus sisse ka president koos pojaga. Ja terve õhtu kujunes superlahedaks ajalootunniks Eesti ja eestlaste teemadel, lõpus Põldsepp unustas ennast kuulama ja laulmine jäi tahaplaanile :) Ka president ütles oma sõna sekka ja õhtu lõpp oli siis Ott Sandraku ja presidendi vaheline vestlus, mida siis mul oli õnn kuulata. Täielik "gurmeeõhtu"- kvaliteetaeg!! Nii et nüüd olen ka mina veetnud aega koos presidendiga :). Kõik Aita!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar