esmaspäev, 12. detsember 2016

Ise tegemine ja ise olemine

Nädalavahetusel sain märkuse, et pole oma blogi ammu uuendanud😊, vabandused! Tore, et mul on ikka püsijälgijad ja tegelikult on endal ka ikka tagantjärele tore meenutada, mida mõtlesin, või mida tegin.
Eelmises postituses ma juba märkisin aja kadu, aga vist peab seda uuesti tegema. Koos vanasõnadega, et:"Vara üles, hilja voodi, nõnda rikkus majja toodi" või siis" Tee tööd, küll siis tuleb ka armastus" jne. Jne. Kõik need vanad sõnad, mis rõhutavad töö ja rikkuse ja vähemagamise  seost 😊. Tuleb tunnistada, et eelmise nädala tööpäeva pikkuseks tuleb vähemalt 12 tundi, kui mitte rohkem. Laadad ja ettevalmistused ehk siis enamuses toodete õmblemised. Teisest küljest on ju hea jällegi teada, et kõik, mis teed, müüd ka maha. Ja tegelikult pean alguses sellist tempot ikka väga normaalseks ka, no et lotovõitja tüüp ma pole ja tõenäosus, et õnn mulle taevast selga sajab, on imeväike 😊👍. Seega, sõidan edasi ja vaatan, kuhu välja jõuan.
Ise tegutsemise juurde (no kui sul ei ole kohe miljonit tagataskus), kuulub ka kõikide asjade lõpuks ise tegemine. Otsisin pikalt kedagi, kes teeks mulle pilte ja kes kujundaks logo ja imago. No ei leidnud! Eks mul ole omad soovid ja tegijatel samuti. Lisaks aegade klapitamine jne. Seega sai tütrelt fotokas laenatud, nädal aega läks õige pildi kuju ja tausta ja kujunduse leidmiseks pluss kujundusprogrammi selgeks õppimine. Oehh!!!!!!! Ülal olev pilt on üks looduspilte Elva lähedalt metsarajalt, millega ise päris rahul olen. Ja tootepiltide taust ja kujundus sai siis selline:
Seda siis veel veidi tuunida ja ongi ülespanekuks valmis. Rohkem pilte ikka FB's: www.facebook/parcibags.
Samas ma üldse ei kurda. Ma naudin elu ja olu enda ümber palju rohkem. Kui on ilus ilm, siis õue ning tööpäeva algust ja lõppu saan samuti ise reguleerida. Samuti on mu lugupidamine 200% tõusnud kõigi nende vastu, kes üritavad midagi ise teha. See on ikka keeruline küll. Kõige suurem väljakutse isetegemise juures on võitlus iseendaga. Konkurents teistega ei olegi nii hull, kui iga päev ise teha oma sammud oma eesmärgi poole. On häid päevi ja on raskeid ja veel raskemaid. Aga: ta liigub siiski 😊.

1 kommentaar: