teisipäev, 23. juuli 2013

Peale õmblemise ka veidi mööbeldamist

Selle suve lemmikteemaks on saanud ... euroalused :). Ja kõik see, mida selle n.ö. prügikastikaubaga saab teha väga mõnusalt ja ka soodsalt.
Minu kodus on suhteliselt suur rõdu, või kuidas keegi ütleb- veranda või palkon. Eelmine aasta ma rõdumööblist väga puudust ei tundnud- külm ka oli- aga sel aastal esimeste mai soojadega mõtlesin, et võiks olla. Mul oli kahju osta poest suure raha eest mööblit, mis siia majja võib-olla ei pruugi sobidagi.
Niisiis mõeldud/tehtud. Euroalused (tegelikult veel half-palletid), mis mu töö juures ootavad head inimest, kes nad minema viiks.

Võtsin esialgu 4 tk ja purgi jänesekapsarohelist peitsi. Pintsel ka ja värvitöö võis alata. Ja nb! lahedad savipotid leidsin oma aianurgast :)- kes teab mis ajast ja kelle poolt sinna tallele pandud...
Tulemus sai selline...
Olin ise päris rahul. Sel aastal püüdsin esimest korda ka kõik lilled ise ette kasvatada- eks näis, mis neist tuleb ja mis saab. Hetkel on olukord selline:

Eks kindlasti olen järgmine aasta lillede ettekasvatamisel targem- aga peamine- lilleriiul töötab väga hästi ja sobib ideaalselt. Nii et jõudu tööle ! :) (lilleriiuli kulu oli 7 euri- värvi hind)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar