pühapäev, 31. august 2014

R&D

R&D= research and development... ehk siis katsetused sobiva suurusega kosmeetikakoti leidmiseks. Minu puhul siis otsisin sobivat mudelit, mis oleks :
* näeks hea välja
* oleks mõnus õmmelda
* saaks kasutada nii lapitehnikat, kui ka pitsi ja läbipaistvat materjali
* kuhu mahuks ka shampoonid
* sobiks kasutamiseks nii mehele kui naisele.
Päris palju nõudmisi. Aga usun, et midagi olen nüüd leidnud. Esimesed mudelid mulle väga meeldivad. Kasutasin oma "Grand marina" kangast, mida on hea õmmelda ja mis on ka paraja paksusega.
Tuleb siiski tunnistada, et sobiva mudeli leidmiseks läks ikka prügikasti enne seda päris mitu asja. Just leida need õiged pikkuse/lauise suhted, täpselt omavahel klappivad mõõdud, võtted, mis sobivad ka tavaõmblusmasinaga õmblemiseks jne. Pole üldse nii lihtne.

Aga siin on siis esimesed:
 

Sees 2 taskud, põhjatugevdus, käesang. Peaks küll praktiline olema. Mulle meeldib, teen teisi värvilahendusi ka. Ühele siis juba panin kile ka ette, et oleks näha, mis koti sees on. Hetkel on mul veel silt puudu kottidelt- ei suuda kuidagi mingit nime oma asjadele välja mõelda. Peaks ta ju seotud olema millegi või kellegiga või lihtsalt hästi kõlama. No ei ole.
 
Aga lisaks loomingulisele eneseväljendamisele on hetkel kindlasti aeg ka energiat koguda. Saabunud on ilusad soojad ilmad (vananaistesuvi augustis?) ja metsad seeni täis. Käisin tänasel pühapäeva hommikul samuti ühte imekena metsa külastamas ja paari tunniga oli seenesaak ikka väga korralik. Olen väga rahul, imetore hommik- metsast saavad eestlased teatavasti hunniku energiat + oli korralik saak+ päikesepaiste, no mida sa hing siis veel ihkad... Kui nad ainult ei sõdiks seal Ukrainas... :(
Aga seenemetsa pilte siit:
 

 

 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar