laupäev, 17. september 2016

Aeg

Vaatasin siin oma viimast postitust ja ei suutnud ära imestada, kui ammu ma selle tegin! Ja just nüüd, kui ma tegelikult iga päev teen midagi uut ja iga päev juhtub midagi toredat.
Või no tegelikult ma tean, miks ma ei ole update niipalju teinud- kasutan neti jaoks tahvlit ja on ikka väga keeruline saada pilte otse tahvlist blogisse.. Enne tuleb savestada kuhugi pilve peale ja siis alles saan siia panna. Kindlasti on olemas ka kergem variant, mida ma hetkel ei oska. Ja nüüd on Google kõik mu pildid ka arhiveerinud, nii et nüüd ei saa ma ka sinna midagi lisada, kurja küll!!! Hea küll, tõmbasin mingi uue app'i ja tundub, et nüüd vähemalt saan jälle ülikeeruliselt midagi lisada... Puutute ka kokku tehniliste probleemidega? :)

Kokkuvõtvalt- alates juulist olen palgatöölt vaikselt eemaldunud- eestikeeli on asja nimi läbipõlemine. Eks ma tean tagantjärgi muidugi, mis sellise olukorra põhjustas, aga tagantjärgi on hea tark olla. Ja muidugi mõtleme me ju, et minuga ometi sellist asja ei juhtu. Aga näed...
Vaadates siiski olukorra positiivset poolt, on minu teraapiaks ja püstihoidjaks olnud minu õmblemised, kotid siis põhiliselt. Põhitooted ja arendused. Palju lilli ja linast ja praktilisi lahendusi koos erinevate tugevdus, kaunistus ja erimaterjalidega. Siin siis osa minu kotivalikust kangariiuli taustal. Sauna -spaa ja kosmeetikakotid. Niiskuskindlad.
Suvel on saanud käia mitmetel laatadel, tagasiside on olnud positiivne ja tean paremini, kuhu suunda nüüd minna. Arendust ootavad meeste ja lastemudel.
Ja kuidagi on hoolsalt läinud ka hommikumantlid-puuvillased, linased ja sellised kergemad ja kandmissõbralikest materjalidest. Eilne tulemus siis siin:
Kuna materjal on suhteliselt kirju, on pilt saanud väga intensiivne. Hommikumantlile ikka sobivad kotid ka kaasa. Seda tööd tehes ei saanud muidugi mööda Sinatrast: " Start spreading the news, I' m leaving today... (jne.).. New York, New York! "

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar