pühapäev, 11. oktoober 2015

Asjad juhtuvad

Midagi siin ilmas ikka on meie tahtmise järgi. Võib-olla täitsa palju :). Ainult kannatlikust peab olema :)
Ma ei oleks kevadel iialgi arvanud, et aasta lõpuks äkki saangi oma eesmärgi või mõtte teostatud: iga kuu 1 lapitekk... Nüüd tundub, et neid tuleb veel isegi rohkem :)
Olen kuidagi soonele sattunud.
Sel nädalal leidis omaniku üks tore titatekk- läks poisile. Värvid on ilmselt maitseasi, aga ma tean, kuidas väikestele meeldivad tekil olevad tegelased, nende silmad jne. jne. Siiani on kõik mu tehtud lastetekid olnud kasutuses ikka väga-väga kaua.. Nii tore! :)
Siin siis kiisutekk poisile:
 
Teppisin teki üsna mitmest kohast läbi, eks see peab pesu ka kasutamist taluma ilmselt üsna aktiivselt :) Kangad Abakhanist.
Tagasi tulles tegemiste juurde: selline on laoseis siis septembris 2015. Üsna mitmed triibulised/ruudulised katsetused, tüdrukute tekke. Katsetasin ühele tekile ka jo-jo'sid teha, said päris ägedad, kass omastas ühe igatahes endale mänguasjaks. Aga jo-jo'dest edaspidi.

 


 
Täpsemad pildid panen varsti FB lehele üles, näis, kuidas ja kunas ma sinnani jõuan. Ikka hirm on ka veidi- äkki ei õnnestu või äkki inimestele ei meeldi :).
Esmaspäevast algab ka jälle nn. talvehooaeg-alustan jälle õmblusringi juhendamist. Täitsa põnev, kuidas siis sel aastal läheb.
Seniks- nautige sügist:
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar