pühapäev, 27. märts 2016

Pühad

Kolm vaba päeva- no neile, kes ikka palgatööl ka käivad. Puhkus, jalutuskäigud, hobid, pere jne. jne. Tuttavad käsitöölised igatahes tegelevad enamuses vähemalt ühe päevagi oma hobiga, see FB'st näha :)
Minul ka üks mote kummitab juba pikka aega.
Nimelt lugu selline- käisin läheduses olevas ja minu lemmikus Pühajärve spa's ujumas. Kõik ilus kena, kui üks hetk jäin põrnitsema nagis rippuvaid rätikuid ja kotte, no neid pesuvahendite omasid.
Mina riputasin oma linase rätiku ja ilusa roosa kotikese- no selle:
ja ülejäänud olid kas väikesed läbipaistvad kilekotid, 1 suhteliselt päevinäinud kott (vist Oriflame oma kunagi) ja oligi kõik. Ja siis ma sain muidugi aru, miks mu roosat kotti silmanurgast piiluti.. Ma ei olnud kunagi tähelepanu pööranud sellele, mis ja kus kellelgi pesuvahendid on aga nüüd kuidagi jäi silma.. Kas see kott ujuma minekuks ei ole oluline? Kas teil ei ole seda? kas ei mud selliseid nagu te tahaksite, kas need oleks liiga kallid või milles võiks asi olla? Me oleme ju juba möödas sellest ajast, et kõik pidi ainult praktiline olema, nüüd võib ju ka ilus olla...
Segaduses..
Vaatasin selle pilguga ka Auras ringi. No natuke oli pilt parem, aga ainult natuke, seal kohtas pigem isegi a'la Maksimarketi kotte rohkem.
Ja kuna see mote mind painas, siis asusin õmblema.
Esimesed näidised said sellised:
 
Mulle endale meeldib väga see tasku moodi kotike, kuhu mahub ilusti sisse n. ö. reisikomplekt. tahtsin ka midagi suuremat- proovisin sangadega variant (hmm.. peab edasi arendama veel..) ja ka ühe oma klassikat- nööriga seotavat kotti. Hmm...
Pikkade pühade ajal aga hakkasin otsast peale ja sain sellise komplekti:
 
 
Ma arvan, et ka neid peab veidi edasi arendama, aga arvan, et jõudsin sinna, kuhu vaja oli. Nüüd tahaks ma ainult veel teada, kas neile ka huvilisi on ja miks käivad inimesed kilekotiga ujulas :)
Ilmselt teen varsti FB's küsitluse ja loosimise :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar